Nie dam tytułu

8.26.2008

Po trzech dniach funkcjonowania bloga nadszedł czas na małe podsumowanie.

Zanotowano trzydzieści pięć wejść na stronę, z czego około trzydzieści to dzieła ekipy redakcyjnej, brak jednego członka wzmiankowanej ekipy i starań o cokolwiek ze strony tejże, co najmniej trzy odniesienia do tradycji literackiej i jedno błyskotliwe nawiązanie do poezji współczesnej, szeroko pojętą bezkompromisowość, użycie czterech brzydkich wyrazów (chuj, chujowa, kurwa, dupa) w czterech wierszach i jeden rym gramatyczny.

Jesteśmy radykalni jak paracetamol.
Szykujcie się na wstrząs anafilaktyczny i uszkodzenia szpiku, które zakończą się śmiercią.

16 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja myślę że powinniście jakoś zareklamowac tego bloga, gdzieś to bedziecie mieć wiecej czytelników... bo zadajcie sobie pytanie "czy dużo osób wie o istnieniu tego bloga?":) może wie dużo nie mam pojecia, ale to taka refleksja:) pozdrawiam i powodzenia xD

Krzysztof pisze...

Oczywiście, że mało kto wie. Ale na razie działamy w cieniu.

Anonimowy pisze...

więc jak chcecie by dużo "wiary" do Was zaglądało jesli mało kto wie że taki blog istenieje:)ja propnuje byście go jakoś gdzieś zareklamowali to odrazu bedzie lepiej:) badz tylko powiedzili znajomym itp:)bo jak będziecie tak w cieniu działać to napewno Was nikt nie zauważy czego na pewno nie chcecie:)
pozdrawiam xD
K-Z*

Krzysztof pisze...

W swoim czasie wszystko się stanie. Na razie pozdrawiam z podziemia kulturalnego.

Rafał Różewicz pisze...

bo my jesteśmy tacy partyzanci.

Anonimowy pisze...

Wy to w ogóle mało mówni jesteście:) ja tu sie rozpisuje a Wy tylko po jednym zdaniu... fakt co poeta to poeta xD całe życie chyba nie będziecie się bunkrować:D lol
Jestem Waszą pierwszą komentującą osobą to powinnam mieć jakieś specjalne przywileje:D hihi :joke:

P.S. to teraz mi powiedzcie jak to sie robi ksywke zamiast "anonimowego" bo nie wiem jak:)
pozdrawiam xD
K-Z*

Krzysztof pisze...

Nie powiemy. My kontestujemy ksywki.

Wojciech Ewertowski pisze...

To nieaktywny członek ekipy postanowił się uaktywnić powoli, a w sumie nie powoli, bo wróciłem do domu przed 20 minutami. Więc można powiedzieć, ze jesteśmy w komplecie.

Anonimowy pisze...

oo kolejny poeta:D witam:D może Ty milszy od tych tutaj:) bo jakos nie chcą mi powiedziec jak sie robi ksywke i stracili przez to czytelnika:D lol dobra pozdrawiam xD
K-Z*

Krzysztof pisze...

Kontestujemy również czytelników.

Anonimowy pisze...

przez Ciebie Krzysztofie mam złe zdanie o całej bandzie poetów z tej strony:)no moze procz jednego... I czytelników wielu nie znajdziesz jak bedzie taki miły:D a "laski na to nie lecą":)
powodzenia:)
K-Z*

Krzysztof pisze...

Nie wiem, jak koledzy, ale ja kontestuję i laski, i powodzenie, i poetów z tej strony.

Anonimowy pisze...

dla Ciebie "kontestowac" co to znaczy? bo tylko domyslac sie moge:)
ale w Twoim opisie pisze wyraźnie ze na cos tam "laski powinny leciec":) wiec jak jest?:) na pewno na Twoją uprzejmosć nie polecą to Ci gwarantuje:)

K-Z*

Wojciech Ewertowski pisze...

Mogą polecieć na niedostępność ;)

I nie, nie wiem jak się robi cokolwiek z ksywkami

Krzysztof pisze...

Mogą polecieć na kontestację. Uprzejmość, nawiasem mówiąc, również kontestuję.

Anonimowy pisze...

Już się tutaj nie wypowiadam bo szkoda mojego czasu:) Żegnam
K-Z*

 
które okno - by Templates para novo blogger